Bu Blogda Ara

21 Mart 2011 Pazartesi

cürümlerimin prensesi

tüm bu olanlara rağmen
tanrı
halen beni seviyor sanırım
sancıdan kıvranırken
tanımadığım bir insanın
beni arabasına almasından vardım bu uç noktaya

hey gidi
daha da sevse de
şu yanımdaki kızı onun silüetine bürüse
benide o kız her kimi seviyorsa onun silüetine bürüse
eşşek dahi olsa sevdiği-
ön ayaklarımla sımsıkı sarılsam

ben yanımdakini o sansam
yanımdaki beni o sansa
sımsıkı sarılsak birbirimize aldanarak
fakat mutlulukla
umut ve özlemle
hiç dinmeyecek olan

aldanmak olmasa zerre hissedemeyeceğim seni
seni seviyorum
ve seni de 'aldanmak'

ve tanrıda beni seviyor
ufacık daha gözüne girsem
duam kabul olacak
ve tüm dişiler sen olacak
sonra yerin dibine girecek senin tüm anlamın

şimdi daha iyi anlıyorsun değil mi beni
sırf ulaşılmazlığını koru
o yüklü anlamını yitirme diye
küçük dahi olsa günah işliyorum
cürümlerimle arşa yükseltiyorum seni

günahlarımın prensesi
o derece ulaşılmazsın ki

8 Mart 2011 Salı

radyo yd

selam ben basurlu köyünden hemocan sıradaki parça yurtiçi ve yurtdışındaki tüm basurlulara gelsin:

daha dün nezlemizin
tasasını çekerken
kulak burun boğazın
kapısında yatarken

şimdi basurlu olduk
hastaneyi doldurduk
sancılıyız hepimiz
yaşasın fitilimiz

basur göt güneşidir
bize sancılar saçar
dübürde çatlak eşidir
çıkan bok geri kaçar

basur insanlık hali
her anı sızı dolu
sancılıyız hepimiz
yaşasın fitilimiz

7 Mart 2011 Pazartesi

pratik tarifler(tarife-i hayal)

derince bir hayat tenceresine bir tutam düşünce koyup kısık ateşte kavurun
kavurma işlemine hisler toz pembeleşinceye kadar devam edin
devamında bir çorba kaşığı sevgilinin buğday rengi saçlarından
bir tatlı kaşığı dudaklarından ve yanaklarından özenle hazırlanmış tatlandırıcıyı
öncesinde tencerede kavrulmuş olan düşüncelere ekleyin

daha evvelinde hazırlanmış ve kaselenmiş olan
sevgilinin yaşama sevinci veren sözlerini bu aşamada ilave edin
türlü dertlerle alaştırılıp oluşturulan kaşığınızla iyice karıştırdıktan sonra
kapağı kuru gürültü almayacak şekilde sıkıca kapatıp
on beş yıl kadar harlı ateşte pişirin

artık sona geldik

kapanışta  baharat sevenler için
biraz mekan ve gerçekleşmeme ihtimali
biraz yaşama sevinci ve umut
ve biraz da tuz -yani sevgilinin gözlerinden-
-kendi kafilik anlayışınıza göre-ekleyin
(unutmayın bu yemek tuzu çok sever)

ve iki yıl daha kısık ateşte beklettikten sonra
'afiyetle yiyebilirsiniz'
demek isterdim ama yiyemezsiniz
ya dibi tutar
ya da yedirtmezler