Bu Blogda Ara

8 Mart 2011 Salı

radyo yd

selam ben basurlu köyünden hemocan sıradaki parça yurtiçi ve yurtdışındaki tüm basurlulara gelsin:

daha dün nezlemizin
tasasını çekerken
kulak burun boğazın
kapısında yatarken

şimdi basurlu olduk
hastaneyi doldurduk
sancılıyız hepimiz
yaşasın fitilimiz

basur göt güneşidir
bize sancılar saçar
dübürde çatlak eşidir
çıkan bok geri kaçar

basur insanlık hali
her anı sızı dolu
sancılıyız hepimiz
yaşasın fitilimiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder