Bu Blogda Ara

11 Şubat 2011 Cuma

--

keşke senin kalbin olsaydım
kapılarımı zorlayan duygulardan 
istediğime buyur derdim
istediğimi yakasıyla paçasıyla pişman ederdim
adresime dayandığına

senin kalbin ben olsaydım
şuanki ben olmayacağımdan
kimseye açmazdım o kutlu kapılarımı

bir sır gibi toprağın altında dahi
öylece kilitli kalırlardı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder