bekle beni hayallerimdeki geleceğim
birgün koşar adımlarla sana geleceğim
ben bir köpek gibi nefes nefese kalmışken
-ağzımdan sarkan yüreğimle-
bana üfleyeceğin ruhla dirileceğim
sonra bir daha ölmek mi sana kavuşmuşken
bıraksana kimin umrunda bu saçmalık
beni bekle beklerken daha da büyü
zor olsun ki kavuşmak
bozulmasın o muhteşem tılsım o büyü
işte o gün tam dokunmuşken yasak elmaya
sadece soğuk ve pütürlü parmak uçlarımın değil
tüm kızıllığıyla benim olacak ulaşılmazlığı
tek yiyeceğim o olsa da hiç bitmeyecek
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder