Bu Blogda Ara

11 Şubat 2011 Cuma

---

bekle beni hayallerimdeki geleceğim
birgün koşar adımlarla sana geleceğim
ben bir köpek gibi nefes nefese kalmışken
-ağzımdan sarkan yüreğimle-
bana üfleyeceğin ruhla dirileceğim

sonra bir daha ölmek mi sana kavuşmuşken
bıraksana kimin umrunda bu saçmalık

beni bekle beklerken daha da büyü
zor olsun ki kavuşmak
bozulmasın o muhteşem tılsım o büyü

işte o gün tam dokunmuşken yasak elmaya
sadece soğuk ve pütürlü parmak uçlarımın değil
tüm kızıllığıyla benim olacak ulaşılmazlığı

tek yiyeceğim o olsa da hiç bitmeyecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder